Nõustamine Avituses koroona-ajal

Started on January 1, 1970

Meie vabariigis on üleilmsest koroonapandeemiast tingituna väljakuulutatud eriolukord. Paljud inimesed on haigestunud, kuid kordades suurem hulk kannab enda teadmata endaga kaasas viirust.

Samas on selline taustaolukord ja teadmatus võimendanud inimestes ärevust ja ka teisi psüühikahäireid. Sellega seoses oleme Avituses otsustanud jätkata oma teenuste pakkumist arvestades Terviseameti, Sotsiaalkindlustusameti ja Töötukassa soovitusi ning nõudmisi.

 

Kaugnõustamine (heli- või videosild)

Eelistatud nõustamise viisiks on kaugnõustamine: klient viibib enda valitud kohas ja spetsialist enda valitud kohas ning nad on omavahel kontaktis telefoni või arvuti teel.

 

Kaugnõustamine Avituse ruumides

Kui kliendil endal puuduvad tingimused side korraldamiseks spetsialistiga, pakub Avitus võimalust kasutada meie ruume. Selleks tuleb kliendil Avitusse jõudes allkirjastada infoleht oma tervisliku seisundi ja võimalike kontaktide kohta. Kui tingimused on täidetud, juhatab assistent kliendi desinfitseeritud tuppa, kus on internetiühendusega arvuti (ja ka kätepesuvõimalus).

 

Kontaktnõustamine Avituse ruumides

Meie sotsiaaltöötaja Marina Eero on valmis kliendiga kohtuma ka koha peal kõikide pädevate ametite poolt kehtestatud reegleid järgides.

 

ESMANÕUSTAMISED

Ärge kartke meiega ühendust võtta, eespool kirjeldatud nõustamismeetodid sobivad kindlasti esmanõustamise läbiviimiseks, mille järgi saab koostada teraapia või sotsiaalteenuste soovitused..

 

Täpsem info teenuste koordinaatorilt Marina Eerolt: marina@avitus.ee

Täida palun registreerimisvorm

Registreeri ennast ESMANÕUSTAMISELE